16 грудня 2021 року на базі опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» відбувся тренінг з підготовки проєктів учнівськими командами на конкурс шкільного громадського бюджету.
У рамках реалізації швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» за організаційної підтримки Швейцарії, Визирської сільської ради та відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради, ГО «Команда розвитку» 16 грудня 2021 року на базі опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» відбувся тренінг з підготовки проєктів учнівськими командами на конкурс шкільного громадського бюджету. Захід проходив під керівництвом досвідчених тренерів Світлани Гудь та Сергія Сергійчука.
Для проведення тренінгу були залучені грандові кошти в розмірі 7000 грн.
Тренінг складався з 5 частин, головними з яких були: «Основи проєктного менеджменту», «Основи бюджетування проєктів», «Використання соціальних мереж при підготовці проєкту та агітації за проєкт на етапі голосування». Для учасників було проведено лекцію «Основні принципи формування команди», вправи «Катастрофа», «Картування громади» з метою їх згуртування, визначення напрямків роботи та формування команд.
Основу тренінгу склала практична частина, під час проведення якої учасників команд навчали формуванню власних ідей для підготовки проєкту, логіки побудови проєктної заявки, формулюванню мети та завдань, визначенню цільової аудиторії, розробки плану реалізації та підготовці очікуваних результатів, індикаторів результативності.
Левову частку тренери присвятили питанням залежності бюджету від плану реалізації проєкту, пошуку цін та розрахункам, складанню бюджету проєкту. Присутні мали змогу взяти участь в майстер-класі та розборі декількох кейсів з вищезазначених питань, аналізі сайту Прозоро та розділу «ціноутворення» сайту Міністерства розвитку громад та територій.
Робота в командах, вправи, майстер класи дали змогу учасникам відчути відповідальність за свою участь в житті громади, стали поштовхом для учнівської молоді з грамотного та ефективного впровадження власних проєктів в межах шкільного громадського бюджету.